アフターサービスについて  AFTER SERVICE

 

■修理を依頼されるとき
不具合が生じた場合は、すみやかに下記のいずれかの
ご購入窓口へご連絡お願いいたします。 

For the request for repairing product
In the case, the product occurrence caused, please
contact to the department you purchased, from the
following departments.

東京営業部

東京都中央区八丁堀3丁目9番7号
 (八丁堀耀ビル5階)  〒104-0032
Tel:03-3553-7375 Fax:03-3552-3674
E-Mail:mtvalve@Miyairicorp.co.jp

Tokyo Office:

Hatchobori Kagayaki Bldg.
3-9-7, Hatchobori, Chiyoda-Ku, Tokyo, 104-0032
Phone: 03-3553-7375 Fax: 03-3552-3674
E-Mail:mtvalve@miyairicorp.co.jp 

 

 

 

 

本    社

大阪府池田市空港1丁目7番12号
                             〒563-0034
Tel:06-6853-9101 Fax:06-6853-9104

Headquaters:

1-7-12, Kuko, Ikeda-Shi, Osaka, 563-0034
Phone: 06-6853-9101 Fax: 06-6853-9104

大阪営業所

大阪府池田市空港1丁目7番12号
                             〒563-0034
Tel:06-6853-9101 Fax:06-6853-9104

Osaka
Sales Dept
:

1-7-12, Kuko, Ikeda-Shi, Osaka, 563-0034
Phone: 06-6853-9101 Fax: 06-6853-9104

名古屋営業所

名古屋市西区那古野1丁目14番18号
 (那古野ビル北202号) 〒451-0042
Tel:052-563-2877 Fax:052-581-9980

Nagoya
Sales Dept
:

Nakono Bldg. North 202
1-14-18, Nakono, Nishi-Ku, Nagoya, 451-0042
Phone: 052-563-2877 Fax: 052-581-9980 

福岡営業所

福岡市博多区博多駅東2丁目9番5号
 (池松ビル3階)        〒812-0013
Tel:092-471-7288 Fax:092-471-7331

Fukuoka
Sales Dept
:

Ikematsu Bldg.
2-9-5, Hakataeki Higashi, Hakata-Ku, Fukuoka,
812-0013
Phone: 092-471-7288 Fax: 092-471-7331 

 

 

 

 

本 社 工 場

静岡県三島市徳倉5丁目9番50号
                              〒411-0044
Tel:0559-86-7123   Fax:0559-87-7708

Main Factory:

5-9-50, Tokura, Mishima-Shi, Shizuoka, 411-0044
Phone: 0559-86-7123 Fax: 0559-87-7708 


 

 

 


 

■保証期間中
調査の上、出荷後1年以内のもので、設計・製造及
び検査上の問題に起因する不具合又は異常の場合
は無償にて修理あるいは、修理不能の場合は、新品
と交換いたします。

The product occurrences within the warranty term:
After our investigation, within one year after the delivery
from the manufacture and found the cause of occurrence
or unusual condition due to our planning / manufacturing
or inspection, rework at free of charge will be done, or
in case rework is impossible, no charge new product or
replacement will be provided.

■保証期間が過ぎているとき
修理すれば使用できる製品については、有償にて修
理させていただきます。
 

The product occurrences cut of the warranty term:
We will rework the reworkable product with charge.

■連絡していただきたい内容
●貴社名、ご住所、ご氏名、電話番号
●製品名、型式、機器番号
●ご購入日
●不具合または異常の内容をできるだけ詳しく

We need following information:
Your company name, Company address,
   The name of personal who incharge phone number.
Product name, Type, Model number & Serial number.
Purchase date
As much of full detail contents of product occurrence
   or unusual condition.